Lördag kväll

Ännu en dag i solen, det har varit så pass som 38 grader i SKUGGAN. Nu ska mina vänner åka på fest medans jag ska ta en kalldusch och spendera kvällen med barnen istället. Det är nog lika bra ef som jag inte är riktigt färdigläkt efter separationen. Man vet ju vad som kan hända med för mycket vin i kroppen, solsting och törst på bekräftelse. Förutom den uppenbara Ågren på axeln imorgon för att man babblar alldeles för mycket och har alldeles fööör roligt, så blir man seg och får ont i huvudet och hela Söndagen blir förstörd.







Jag är så duktig och ansvarsfull för en gångs skull. Nu hägrar duschen och ett glas rött, utan ångest, bye for now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0