Hallå hallå Haaallå!

Ok tjuvstart, fick en minut för mig själv så jag passade på. Förlåt om jag i  bland glömmer mellanslag men tydligen har någon petat in något itangentbordet så den knappen får man göra hårda nedslag på. Jaha du syster yster tro nu inte att jag tänker starta terapi sessioner på nätet  pga mitt minst sagt brokiga förflutna...

Nu får man lite smått krav på sig att skriva om något intressant, stava rätt o kanske t om vara lite lustig, o det vet vi juatt mina lustigheter tycker ju bara jag är kul.

Min kära sambo är med sonen på fotbollsträning, Emma är ute med någon kompis och leker snygga tjejer och Seb sitter och nöter på sitt nya ps3. Själv sitter jag med en kopp java och försöker intala mig att jag inte alls är röksugen, (har smyg rökat en delpåsistone, jävla vårens fel, fast jag älskar den vårenalltså, Den gör såatt man känner sig som 17igen , Förstår ni?)

Nåja idag har jag bränt en massa pengar, Stor shoppat på LIdl för700, Systemet 300, En biljett till Ladies night 520, En hårklippning 500. Fan jag lever som en som har pengar. Sen har vi bokat en resa till Tallin för 3800oxå.
Och sen undrar man den 10de vart alla pengar tog vägen.   OK nu var mödomen spräckt oskönt va de kram på er till next time.....


Kommentarer
Postat av: whatthefuck

hahaha...får ja länka dej?... skit samma.. det gör ja ändå...puss på dej... och liiiiiteerapi sessioner vill ja nog ha... du har mycket att lära ut...hahaha ...ta en cigg o känn dej som hemma...stava rätt behöver man bara om man inte vill irritera bella...så stava fel! hahaha

2008-05-19 @ 21:40:22
URL: http://whatthefuckdotcom.blogg.se
Postat av: Bella

hmmmmm.....ingen bra ide....En irriterad Bella är en ond Bella....

Nu måste jag JOBBA! Sedan det här bloggandet började får jag ingenting alls gjort!!!!

Love You!

xxx

2008-05-20 @ 10:17:04
URL: http://bellasweb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0