Torsdag 16/7

Japp då har man gjort en jobbvecka, Jobbat 6 dagar sen i fredags är nu långledig fre lör sön. Jag ska säga att det tar på krafterna, ja både med jobbet då och dessutom jobba med sitt ex(2 mån sen nu) som är världens fjant. Han smörar för mig och sommar vikarierna fast han har en ny, som dessutom oxå jobbar på mitt jobb... Hon har tydligen varit i Göteborg denna vecka så han har haft fritt spelrum, han har ringt min mob idag och jag har inte svarat jag känner mig sååå stark. Sanningen att säga blir jag illamående när jag tänker efter vad jag stått ut med, och undrar oxå över varför jag inte lyssnat på min(som vi alla har) inre röst. Det var som du skrev syster vi är faktiskt själva ansvariga för hur vi vill ha det ivårt liv, för visst var det så du menade, i ditt inlägg om Englas mördare. Vi kvinnor verkar ha så lätt att lägga vårt liv i någon annans händer, ja inte alla då men oftast vi med en något rubbad uppväxt.
Tänk bara om någon behandlade din bästa vän eller syster illa, då är vi redo för strid, men orkar inte ta striden när det gäller oss själva... Hallå vakna och fatta! Jag känner mig så lycklig och fri just nu för jag har verkligen fattat, jag bestämmer var mina gränser går, Jag bestämmer vad som gör mig lycklig, glad ,ledsen och pissed. Om du inte kan ta det så.........f..k off.    BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG!!!!  Ps det hjälper heller aldrig att skylla på någon annan(även om det är skönt att känna sig fri från skuld). I slutändan har vi ändå alltid haft val att göra annorlunda.




OK SISTERS I´M AWAKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Bella

Wahey!!!!!!!

Somna INTE om nu! Älskar DIG!



xxx

2009-07-16 @ 20:53:01
URL: http://bellasweb.blogg.se/
Postat av: whatthefuckdotcom

Du är underbar! och stark syster :) (inlägget var inte riktat mot dig, men jag är lite glad att du läste och tog det till dig :)

2009-07-20 @ 21:37:50
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/
Postat av: whatthefuckdotcom

skrik om den var för plåttrig! Jag gillade den :) Har du hittat någon?

2009-07-21 @ 23:04:00
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/
Postat av: Bella

Ja- Jag tycker bakgrunden är snygg...och headern är inte lika läskig längre! ;)



xxx

2009-07-22 @ 14:44:27
URL: http://bellasweb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0