Måndag

Har inte skrivit på ett tag. Förkylningen är äntligen över och jag började jobba i fredags. Har jobbat hela helgen.
Inte mycket hade hänt på jobbet lika hårda golv och nästan alla boende var kvar. En del nya ansikten dock, även kallade sommarvikarier. En del effektiva och en del inte. Idag har jag varit ledig, städat och tvättat lite. var ute och gick 7km med en vän. Efter att ha vilat 3 veckor så kan jobb och motion verkligen ge en träningsvärk. Min dotter ska sova hos en kompis och sonen är upptagen med ps3, själv har jag nyss tagit en dusch och väntar på Prison Break som jag och sonen ska titta på. Imorgon jobbar jag kväll så på fm ska vi till en kompis vars son fyller 14.
Nåt annat roligt har jag väl inte att förtälja mer än att Soooolen har tittat fram idag.
Har oxå kommit underfund med att det finns människor som antingen fattar eller inte har en clue!
!

Kommentarer
Postat av: Bella

Jomenvisst...En del människor (läs flesta) är helt jävla korkade...och det går aldrig att ändra på. Undvik jubelidioterna istället så slipper man att irritera sig på fånskallarna...



xxx

2009-07-14 @ 17:33:47
URL: http://bellasweb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0